Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74168284
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Fara Categorie -> Fara Categorie

Întrebări
Intrebarea nr. 3583 din data: 21-03-2011 pusa de Hontan Lavinia Ancuta :
·  Buna ziua! Va rog ajutati-ma si pe mine! Ce acte sunt necesare pentru completarea dosarului pentru alocatie familiala/de sustinere pentru familia monoparentala. Familia este compusa din 3 persoane,cu un singur venit de 900 roni.In prezent eu nu lucrez de 1 an,am o fetita de 9 ani si suntem intretinute de mama mea cu o pensie de 900 roni. Va multumesc!

Intrebarea nr. 3547 din data: 27-02-2011 pusa de Audi Paul :
·  Buna ziua, as dori sa stiu unde nu este voie sa deschizi un magazin cu haine second - hand,mai exact pe ce strazi. Va multumesc.

Intrebarea nr. 3530 din data: 16-02-2011 pusa de Assael Edina :
·  Buna ziua Va rog sa-mi comunicati unde gasesc raspunsul la intrebarea cu numarul 3435 din 2010. Aceasta intrebare se refera la faptul ca nu am primit raspuns la o sesizare depusa pe site-ul de la Primaria Arad. In cazul in care nu primesc nici acum raspuns de la Dumneavoastra, am sa apelez la presa locala si nationala, dovedind cu numarul de inregistrare si cu email-ul de validare, faptul ca drepturile mele sunt incalcate. Multumesc.

Intrebarea nr. 3506 din data: 01-02-2011 pusa de CSEGEZI ANDREEA :
·  Buna ziua, as dori si eu aflu daca exista vreun proiect pentru demolarea garajelor si construirea de locuri de parcare pe strada 6 Vinatori(intre blocuri), daca nu exista va rog mult sa incercati sa faceti unul cat mai repede si sa DEMOLATI GARAJELE.Ah si apropo sa se incerce sa se faca si un proiect pentru modernizarea drumul Calea 6 Vinatori, deoarece s-au terminat lucrariile la Mall, Icimul trece zilnic iar drumul nu sa reabilitat total niciodata, doar carpeli. Va multumesc

Intrebarea nr. 3439 din data: 20-12-2010 pusa de Bugi Mirela :
·  Intrebarea numarul 3407 va rog,cand primeste raspuns?A trecut mai bine de o luna de cand am adresat-o!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3583 din data: 21-03-2011 pusa de Hontan Lavinia Ancuta :
·  Buna ziua! Va rog ajutati-ma si pe mine! Ce acte sunt necesare pentru completarea dosarului pentru alocatie familiala/de sustinere pentru familia monoparentala. Familia este compusa din 3 persoane,cu un singur venit de 900 roni.In prezent eu nu lucrez de 1 an,am o fetita de 9 ani si suntem intretinute de mama mea cu o pensie de 900 roni. Va multumesc!
Raspuns din data de 04-04-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform Legii nr. 277/2010 privind alocatie pentru sustinerea familiei, art 10, alocatia se acorda pe baza de cerere si declaratie pe propria raspundere insotita de actele doveditoare privind componenta familiei, veniturile acesteia si dupa caz, privind frecventarea cursurilor scolare de catre copiii aflati in intretinere.
Conform Legii nr.277/2010, art. 14, alin. 1, la stabilirea veniturile pe baza carora se acorda alocatia se iau in considerare toate veniturile pe care membrii familiei le realizeaza sau, dupa caz, le-au realizat in ultima luna inainte de solicitarea dreptului, asa cum sunt prevazute de legea nr. 416/2001, privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conform Ordoanantei de Urgenta 2/28.01.2011 pentru modificarea Legii nr. 277/2010 privind alocatia pentru sustinerea familiei, art. 18, dreptul la alocatie se acorda incapand cu luna inregistratii/depunerii cererii.
Actele necesare pentru depunerea dosarului pentru alocatia de sustinere se pot gasi pe site: www.primariaarad.ro.- DDAC Arad, Acte necesare, Social.
Cererea si declaratia pe proprie raspundere poate fi ridicata de la Serviciul Prestatii Sociale din cadrul DDAC Arad, Calea Radnei nr. 250, luni - joi, intre orele 8.00 - 18.00, iar vineri, intre orele 8.00 - 16.00.
Depunerea dosarelor pentru alocatia de sustinere la Serviciul Prestatii Sociale din cadrul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad se face pana in data de 25 a lunii curente.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3547 din data: 27-02-2011 pusa de Audi Paul :
·  Buna ziua, as dori sa stiu unde nu este voie sa deschizi un magazin cu haine second - hand,mai exact pe ce strazi. Va multumesc.
Raspuns din data de 01-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011, art. 29, second hand nu se poate desfasura pe Bulevardul Revolutiei (inclusiv in cladirile situate pe strazile adiacente in fatade pe Bulevardul Revolutiei) si Piata Avram Iancu.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3530 din data: 16-02-2011 pusa de Assael Edina :
·  Buna ziua Va rog sa-mi comunicati unde gasesc raspunsul la intrebarea cu numarul 3435 din 2010. Aceasta intrebare se refera la faptul ca nu am primit raspuns la o sesizare depusa pe site-ul de la Primaria Arad. In cazul in care nu primesc nici acum raspuns de la Dumneavoastra, am sa apelez la presa locala si nationala, dovedind cu numarul de inregistrare si cu email-ul de validare, faptul ca drepturile mele sunt incalcate. Multumesc.
Raspuns din data de 16-02-2011 :
Stimata doamna,
Ne cerem scuze pentru faptul ca nu s-a transmis raspunsul la sesizarea depusa de dumneavoastra in format e-mail la data de 09.11.2010, cu numarul 266/1069/2010.Sesizarea dumneavoastra a fost transmisa din nou serviciului de specialitate cu mentiunea de a se comunica solutia in cel mai scurt timp.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3506 din data: 01-02-2011 pusa de CSEGEZI ANDREEA :
·  Buna ziua, as dori si eu aflu daca exista vreun proiect pentru demolarea garajelor si construirea de locuri de parcare pe strada 6 Vinatori(intre blocuri), daca nu exista va rog mult sa incercati sa faceti unul cat mai repede si sa DEMOLATI GARAJELE.Ah si apropo sa se incerce sa se faca si un proiect pentru modernizarea drumul Calea 6 Vinatori, deoarece s-au terminat lucrariile la Mall, Icimul trece zilnic iar drumul nu sa reabilitat total niciodata, doar carpeli. Va multumesc
Raspuns din data de 28-02-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In functie de fondurile disponibile pe anul 2011, Primaria Municipiului Arad va programa si executa lucrari de amenajare parcari si demolare garaje intre blocurile din cartierul I.Gh. Luca, respectiv Calea 6 Vanatori.
Strada 6 Vanatori este cuprinsa in Documentatia privind avizarea lucrarilor de interventie pentru obiectivul de investitie "Reabilitare strazi in Municipiul Arad:, documentatie care a fost aprobata prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 1/2011, urmand ca in cursul acestui an sa se realizeze Proiectul Tehnic al obiectivului de investitii mentionat mai sus.
Lucrarile de executie a obiectivului de investitii "Reabilitare strazi in Municipiul Arad" se vor realiza in functie de fondurile disponibile pe anii 2011 - 2012.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3439 din data: 20-12-2010 pusa de Bugi Mirela :
·  Intrebarea numarul 3407 va rog,cand primeste raspuns?A trecut mai bine de o luna de cand am adresat-o!
Raspuns din data de 21-12-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va aducem la cunostinta ca raspunsul la sesizarea nr. 3407/2010 a fost postat pe Forumul Primariei Municipiului Arad in data de 21.12.2010.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved